1
2
3

Merken

Leeftijd

Huidtype

Productsoort

Toon alle Less

Per behoefte (beauty)

Toon alle Less

Per behoefte (haar)

Toon alle Less

Prijs instellen

Max
Categorieën

Merken

Leeftijd

Huidtype

Productsoort

Toon alle Less

Per behoefte (beauty)

Toon alle Less

Per behoefte (haar)

Toon alle Less

Prijs instellen

to
1
2
3
Geen producten gevonden... Ga verder met winkelen

L'Oreal

ASSORTIMENT LÓREAL

“Because I’m worth it” (“Omdat ik het waard ben”). Wie kent deze beroemde reclameleus niet. In 2005 vervangen door “Because you’re worth it” (“Omdat jij het waard bent”). Maar ook Maybelline mag een iconische slogan aan zich verbinden: “Maybe she’s born wit hit, maybe it’s Maybelline! (“Misschien is ze ermee geboren, misschien is het Maybelline”).
Het begon allemaal in 1909 met de Franse chemicus Eugene Schueller. Hij verkocht kleurspoelingen voor het haar aan Parijse kappers. De lange Franse – onpraktische- naam van zijn in 1919 geregistreerde bedrijf werd later veranderd in L’Oréal. In de jaren negentig van de vorige eeuw begon L’Oréal aan een opmars naar een waar imperium op het gebied van cosmetica en schoonheidsverzorging. Grote cosmetica-merken, zoals Maybelline New York en The Body Shop, werden ingelijfd. Inmiddels vormen vele bekende merken onderdeel van de beursgenoteerde L’Oréal Groep. Voorbeelden zijn: L’Oréal Paris, Redken, Biotherm, Helena Rubinstein, Lancôme en Yves Saint Laurant Beauté. Vele bekende gezichten verbonden zich aan het merk, zoals het Nederlandse model Doutzen Kroes en Sylvie van der Vaart. Julia Roberts leende haar beroemde glimlach aan het merk Lancôme en Gerard Butler werd het boegbeeld van de herenlijn L’Oréal Men Expert. De impact van (andere) Hollywood-sterren in de vele campagnes van L’Oréal op vrouwen én mannen is enorm. Vrijwel iedereen heeft thuis wel iets van de L’Oréal Groep in zijn of haar badkamer…

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »